12 januari

Ja hallå, dagens plan har ju varit att åka hem till Simon och äta
där och så, men nej så blev det icke^^, mitt busskort är ju inte
på plussat ännu så kan inte åka efter klockan 19:00, tyvär!

Men imorgon så börjar ju dagen med:
-Sjunga för Älsklingen
-skola
-hem, (
hämta och fixa lite grejer)
-möta upp Simon
-åka hem till Simon och fira hans 18års dag<33
Och sen får vi se vad resten av dagen bjuder på :).

Just för tillfället så ser jag inte framemot skolan imorgon, men har varit
på lite pissed off humör idag, så det e ju förmodligen därför!
Men det ska bli JÄVLIGT ROLIGT att träffa mina älskade vänner som jag
saknar som fan <33.
Det ska faktiskt också bli skönt att komma in i en dagsrytm, med
vakna, skola, ta det lugnt (blogga, vänner), äta, sova.

Men ska hjälpa mami med en grej nu, så se you!
lovelove

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0