anti Christ

Okej så!, nu så har jag druckigt upp mitt kaffe och satte precis
på skräckfilmen "Anti Christ", filmen ska tydligen vara väldigt
obehaglig, och än så länge så håller jag lite halvt med, men det läskiga
i filmen håller på att kolla fram nu typ^^.

Igår som sagt så kunde jag inte komma in på datan typ för att jag var så
J****vla bakis haha! Men jag hade jävligt roligt i Lördags haha^^.

Idag så mååste jag gå och lägga min tidigt och VÄNDA PÅ DYGNET haha,
som jag då har sagt typ 1711ggr, men aja nu så är det ett måste!
Hoppas bara att jag lyckas eftersom att jag gick och la mig typ 05:00 och vaknade
klockan 13:00 ångest.....
Menmen det e framsteg ifrån gårdagen när jag vaknade 14:00, och gick upp typ
15:00 hhaha, shit alltså!

Men jag ska försöka hänga med lite i filmen nu, så se you<3
lovelove

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0