dagen´s, morgondagen´s (;

Haalluu på er allesammans :).
Äntligen hemma igen, idag så har vi varit på ett besök på "Svenskttenn"
med skolan, som är en inrednings butik där dem har väldigt kända mönster och
tyger och är gjorda ut av väldigt stora Designers! Det var mysigt och ma fick
verkligen mycket insperation till trycket som vi ska göra i skolan (: as bra faktiskt!
Butiken ligger i Stan om ni är intresserade på Strandvägen 5, dem har jätte fina
vaser och så också :).
Efter besöker i alla fall så åkte vi tillbaka till Sumpan för att käka, det blev nudlar&wook
mummmss.... eller nej det var faktiskt inte gott den här gången haha^^
Sen när vi skulle hem så var tåget typ 40min sent.... -.- drygt som fan men men
vad ska man göra ibland haha ;P.

Idag så vet jag faktiskt inte riktigt vad som händer idag men imorgon så ska jag jobba ;D,
det ska bli riktigt roligt faktiskt. Jag ska hålla hus på:
Stockholm, Factory Nacka Strand - Bröloppsmässan

Jag ska jobba som påklädare till en eller kanske två modeller ;) nice huh?!
(jag ska hjäpla dem med kläderna så att utgångarna på catwalken blir bra och så
att dem hinner i tid och allt går som det ska :D) Det ska bli riktigt roligt faktiskt
längtar som fan haha^^.

Senare idag så ska jag nog ta en tripp till Spånga och köpa en äkta LV väska :D
yeeey! På en secondhand butik då, så jag får verkligen hålla tummarna för att
den finns kvar annars J*VLAR haha, nejdå^^ men det gör den.
Sen så blir det nog vidare till Vällingby/Kista hoppas jag för att jag ska köpa en
kavaj, och en skjorta kanske (: myspys! LOVE SHOPPING haha (6).

Men nu så ska jag koka lite mera kaffe men se you later and have a lovely Friday!
lovelove


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0