fashion women!

Ja men hallå jag är tillbaka och jag ska snart dra igen haha men tänkte
säga hej till er först och förklara min dag :).

Det började med att vi skulle åka till Modevisningen som vi skulle jobba på,
men vi hade tydligen fått fel information ifrån våran lärare :O :|, så att vi kom helt
fel utan att veta om det..... Så att vi gick runt där och letade samtidigt som vi blev
guidade via telefon, vi höll på så i en timma i -18grader :O....
Innan vi fick reda på att vi var helt fel ute och typ en halv timma därifrån vi skulle,
så vi fick lite smått panik, men då så tog vi genast en taxi till rätt ställe, shit alltså
vilken panik det var haha, lite roligt nu på efterhand men det var det verkligen inte då
och vi höll på att frysa ihjäl (skojjar inte) haha.

Men vi kom ju rätt sen tillslut haha som tur var^^, min modell var jätte snäll och gullig
och det kändes skönt och det var riktigt roligt. Hon uppskattade verkligen det jag gjorde
också vilken är jätte bra (:, Imorgon så ska jag ju ha samma modell så att det känns
riktigt bra att vi kom så pass bra överäns ;).

Bilder kommer sen och mer information om min dag haha men nu så måste jag kila,
Vi ska åka iväg och äta nu för att fira min Papi som fyller år på Måndag :), myspys.
Men vi hörs senare, see you.
lovelove


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0