gårdagen´s

God morgon och hej på er :)!!
Igår så hade Jag det jätte trevligt och fick träffa hela Simons familj, osv.
Simon öppnade presenter och så vart man bjuden på lite vin ;P, haha
Och jag som somliga kanske vet hatar smörgåstårta, men igår alltså, shit
Simons Mamis smörgåstårta var as good ;D, konstigt men sant haha mummsss!
Senare på kvällen sen när alla hade åka hem så roade vi oss lite till innan Simon
bestämde sig för att vi skulle dra hem till mig och fortsätta festen där liksom hahah^^

Som det då blev också haha,
Vi tog en taxi ifrån Spånga, sen så vart det champagne, öl haha, lite busig får man ju vara (a).
Så som ni kanske förstår så var jag rätt upptagen igår, så kunde/hann inte komma in någonting
på datan!  But I will be better!!
loovelove


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0