hahah

Shiiiit alltså, vilken kaos film ;O den var helt skum / obehaglig^^
Det var inga spök eller andegrejer, den var inte heller läskig, men den var
sjuuk och ah helt enkelt weard! så om ni vill se en fucked up film, så
kolla på Anti Christ, haha!
Efter filmen i alla fall så började jag göra mig i ordning i alla fall
-tvätta håret
-sminka mig
-klä på mig (haha)
Så nu känner jag mig som en helt ny människa hah ;).
Har precis ätit mat, och ska nog snart åka hem till Simon?!, Tror jag i alla fall!

Ja, skolan börjar om 2dagar, så att det blir sista natten som man kan sova ut ;p,
men jag ska ju ändå upp rätt så tidigt imorgon!

Men nu så ska jag hjälpa Simon med tv-stället till mitt rum så att min nya platt-tv, hamnar
på plats på väggen :D, jippie!
lovelove

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0