helgen´s

Ja hallå igen, jag e tillbaka!
Jag har ju som sagt varit sjuk hela veckan och verkligen inte haft något
ork alls att äns starta datan "/, men nu så mår jag bättre i alla fall :), INTE
frisk men jag mår betydligt bättre!

Men i alla fall, i fredags så var det tjejmiddag hemma hos Jasse för att vi
skulle fira hennes 17årsdag! Det var jätte mysigt och träffade en massa
som man inte har sätt på ett tag :), men sen så mådde jag inge bra, fick typ
feber
, så att Jag och Malin drog därifrån, men det blev bra i alla fall (:.
-
Och i Igår, så fyllde Jocke 18år! Så att det var värsta festen som vi var på ;).
Det var faktiskt jävligt nice, men egen DJ och grejer, mycket dans blev det
och jag hade faktiskt jävligt roligt :). Inte lika roligt idag dock, med all träningsverk
hahahah vaddå otränad?! ^^.
På vägen hem till mig så var stekt potatis det ända som Jag och Simon tänkte på haha,
och jag kan säga att det var J***VLIGT GOTT!!  (min speciallité)

Bilder kommer ju självklart så fort jag har laddat över dem på datan!
Men ah det varju en rolig helg, och jag försökte ju i alla fall supa bort
min sjuksituation haha ;P.

Men nu så är det kaffe time :), så see you later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0