jakan, hemmamys, filmdax, eftersnack

Jaa hallå alla, har ju inte varit inne någonting alls på datan idag som sagt!
Men jag har ju självklart haft annat roligt för mig hihihi ;).
Det började ju med att Jag och Malin skulle till Jakan, och mötas där klockan
13:00, och jag skulle få skjuts till Jakan så att jag ringde Malin när jag satt i bilen
(efter en panik morgon, haha) så säger hon att hon har försovit sig -.-, snark tänkte
jag då ju haha, men då kom jag på att jag skulle ringa upp Denise så då gjorde jag
det och hon undrade om hon kunde vara med oss i Jakan och strosa lite, så
visst så väntade jag på henne där,  och efter ett litet tag så gick Jag & Denise
runt i Jakan och kollade runt en del, blev en födelsedagspressent till min Älskling Simon
som fyller 18 på onsdag :D<3, och sen lite grejer som tjejer behöver haha!

Sen när klockan är typ 15:00 så rundar vi av och blir erbjudna skjuts hem också,
så what not liksom?! haha, och när vi är på väg hem så ringer Malin och ba:
"Jag är klar för att åka nu (2timmar senare, haha)" ja ba: "ahaaaaa"
men min syrras snälla kompis åkte förbi Malin och hämtade upp henne, så åkte
vi alla hem till mig, där också Simon var hahahah^^ kompliserat nu!!!
Så spelade vi i alla fall kort och hade det mysigt :), sen senare mot kvällen så
drog Malin hem igen, och Jag, Simon & Denise åkte till SpångaFolkan och hyrde en
film (SPÖKFILM) läääskiiig,... Men ah och nu så sitter vi här klockan 03:14 liksom haha
ska nog sova snart?! eller vad tycker ni, hah!
Men ni får sova gott nu, see you!
lovelove


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0