miss you spring!

Ja hallå där mina kära haha ;D
nu så är jag hemma ifrån skolan och sitter förtillfället i vardagsrummet
och dricker mitt "efter skolan kaffe" haha muums (:.
Och medans Jag väntar på att min älskling kommer så har jag kollat igenom
GinaTricots spring need´s mums :O, hittade en del måsten!

Förstår ni nu?!, shit mååste införskaffa dem här ;), tänkte göra det via
nätet nyss men då kom jag på att det har jag gjort den senaste tiden
och jag vill ju gå runt i affärer och så + att jag inte orkar vara lat hah^^
så jag tar det på fredag istället (:, det blir prima vettni!
+ att jag måste ju pröva kläderna också ;).

Nej men nu så ska jag återgå till mitt och kanske ska rita i min barbie-målarbok
hahah som jag köpte för ett litet tag sedan, så himla roligt att måla i sånna tycker
jag ;D! see you.
lovelove

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0