mysig dag!

Hallå där :), har ni haft ett bra lov?
Själv så har jag ju varit hemma hela lovet förutom rommedagen,
men jag har haft det skönt och har kopplat av väldigt mycket ;),
and that is good!, vissa har ju redan börjat skolan, vissa börjar imorgon,
men själv så börjar jag på Onsdags, tror jag att det är haha!
Så himla skönt!

Idag så lagade Jag & Simon maten, mums.
Det blev stekt rostbiff med bakpotatis och beasås + lite annat gott till såklart :),
det låter gott va?!
Och sen efter det så beställde jag lite kläder ifrån H&M - Spring Season 2010!!!
Hell yeah haha, längtar efter värmen. SOMMAR KOM NU!

Men nu så ska jag spela UNO haha, med Simon men lägger in bilder sen på
min beställning ;)!
Men ha en bra kväll nu, see you!
LOVELOVE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0