Rock Star!

Ja men hallå där igen!
Dagen blev som jag önskade förutom att jag tyyvär inte hann åka och köpa
min älskade väska men jag tar väll den imorgon istället :),
Men det blev annat köp istället såklart :D.
Det blev en skit snygg grå kavaj ifrån H&M, hittade tyvär ingen bild på den på
hemsidan, sen så köpte jag ett par skit snygga kilklackar på DinSko rea var
det också så det gjorde ju bara saken bättre haha ;).

Jag lägger in bilder på dem imorgon efter jobbet haha (6)! *stolt*,

Just nu så sitter jag i alla fall och kollar på en film som heter "Rock Star"
den går på 5:an och är faktiskt as nice haha (:, sevärd!

Men nu så är reklamen strax slut så vi hörs imorgon, innan modevisningen ;),
kommer självklart att lägga in bilder ifrån morgondagen sen också!
Men ha en bra natt nu haha^^, se you!
lovelove

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0