tjuus everybody!

Hallå på er allihopa :),
Ja, jag kom hem från skolan för ett litet tag sedan, åt nyss lite kycklingwok
& drack några koppar kafe ;), as niice!
Syrran ligger fortfarande och sover haha, så är ensam för tillfället ;p.

Skoldagen vad faktiskt j*vligt nice, redovisade mitt tryck som jag har gjort
på en t-shirt på designen :), det blev faktiskt bra och är väldigt nöjd!
Egentligen så skulle jag gå från klockan 08:30 - 11:40, men redovisningarna
gick så himla fort så att slutade typ 10:20 :D, det var riktigt nice haha!

Snart så ska jag nog hoppa in i duschen, för att ikväll så ska vi ju ut och äta,
för att fira Simon&Jossan. Det ska faktiskt bli jätte mysigt, och sen senare på
kvällen lär det ju bli så att man drar vidare eller någonting sånt, ser det ut som
just nu i alla fall! Nej men det ska faktiskt bli jätte mysigt (:.
Juste! jag tar ju självklart med mig kameran också så att ni får se hur kvällen blev!


Jag och min Chai-latte påvägen hem från skolan haha^^<3 I just love it!

lovelove

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0