hair

Hej på er!
Hur tror ni att håret blev? Tror ni att jag blev nöjd?
Svaret är: Ja
haha, jag var ju hos frissan i tisdags och skulle slinga över/underhåret,
färga min utväxt och klippa håret.
Men riktigt så blev det inte, jag färgade bara utväxten och klippte håret
för att färgen fäste inte i mitt hår haha, helt stört ;P, men sant haha.

Så jag gick tillbaks dit igår och gjorde slingorna, 2ggr för att det skulle
fungera haha men dem fäste i alla fall :), jag gjorde typ guldfärgade
slingor i över håret och några mörka i under håret :), nice huh?!

Jag lägger i alla fall in en bild senare när min kamera är färdig laddad :).


Men nu så ska jag återvända till Sex and the city, så see you<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0