kollektion, ideér?!

Back i datasalen igen då!
Sitter på min andra lektion och gör inte så speciellt mycker, eller ah
jag söker inspieration till min Jack / Kavaj kollektion som jag ska
göra på designen ;) och det går väll hyffsat bra.

Har kommit fram till att jag ska göra en fest kollektion, alltså
en massa fest kavajer, av mocka / skinn osv.
Och en massa detaljer med lite attityd i!!!
Det låter väll bra?!
det tycker i alla fall jag haha.

Jag slutar om 20min om inte annat, så sköönt haha har varit en sån himla
konstig dag idag tycker jag haha^^

Så ska jag mysa lite med min honey!
Men vi hörs senare<3 ha det bra.
lovelove


Kommentarer
Postat av: Josephine

Kör lite Balmain inspirerat! Typ axelvaddar, kedjor på axlarna, nitar osv. Funkar alltid och är jäkligt coolt :D



kolla tex här;

http://media.photobucket.com/image/balmain/oyzphc51/shoes/balmain.jpg



2010-03-13 @ 02:20:03
URL: http://jribbing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0