komplex

Hej på er igen!
Haft en bra dag?
Jag har i alla fall haft en mysig en :), Sofi kom ju över tidigare under
dagen, och hon har varit här sen dess (: har varit mysigt att
catch upp lite med henne och så, Just nu så sitter Jag, Sofi och Simon
och kollar på en komedi film som egentligen inte är så himla bra haha
den heter i alla fall Management, haha.

Imorgon så ska jag i alla fall åka till frissan och fixa håret :D
hell yeah!
Och ah vi får se hur det blir, och vad som blir mitt slut resultat haha ;P.



Sen så ska Jag och Simon möta upp Marie och Rille och kanske några fler
och ta en bowligtur i jakan :), mysigtmysigt.

men nu så ska jag tillbaka till filmen haha, men se you later!
lovelove

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0