school

Hej på er!
Jag vet att jag har varit lite sen dem sista dagarna, men ah jag har
ju precis börjat skolan igen och det blev lite mycket helt enkelt ;P

Jag är i alla fall i skolan just nu, känns skönt att ha kommit tillbaka
till ruitinerna igen faktiskt :)
Men det är ju bara skola den här veckan sen så är det praktik i 3 veckor
sen lov i 1 vecka, hell yeah!
Sen så är det bara 8 veckor kvar tills sommarlovet :D
GAAAH, längtar haha

Jag ska ju praktisera på ett modeföretag med en klasskompis, där vi
ska designa och sy väskor ;), så då blir det lite annorlunda
och jag får lära mig ett och annat, myspys!

Men nu så börjar vi men jag kommer tillbaks när jag slutat och kommit hem ;)

se you later, lovelove


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0