the computer has been out of order!!

Aoutsh!!
Ja, Her Iàm, Back in buissnes!
Ja både min data och jag har varit out of order om jag säger så!
Jag har inte suttit vid datan på typ 2veckor!

Men istället för att skriva om allting som har hänt som skulle bli det längsta
blogginlägget som jag någonsin har skrivit hahhaa^^
Så skriver från och med NU igen om vad som händer dag efter dag haha!

Men lite update kan ni ju få :), Ja jag har ju praktik som ni kanske vet, det är imorgon
och sen nästa vecka kvar, Och har ju praktik på Weekday på drottning gatan ;).
Och där trivs jag sååååå mycket, de är en sån skön stämning bland mig
och dem som jobbar där ;), awesome!

Men ah det här inlägget blir inte längre, måste faktiskt mysa ihop mig i sängen nu!
Ska upp och jobba imorgon, haha känns riktigt bra att säga så haha!

Nattinatti på er<3
lovelove

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0