helgen´s

God morgon på er!
Eller ah, jag vaknade ju vid 10:30 men aja haha^^
Min helg har sett ut såhär!

Som ni vet så var Jag, Simon, Marie och Rille och såg Farsan på bio
hahah, shit alltså det var typ en av dem roligaste filmer som jag har sätt
haha, shit vi höll på att garva ihjäl oss^^, så jag rekomdenderar den starkt ;P

Sen i Lördags så var det dags att åka till Marie på fest, det var jävligt nice
och vi hade roligt ;), haha. Här kommer lite bilder:








Som ni kanske ser så var det sjukt nice hah ;),

Sen igår kväll så var Jag, Simon och Papi på bio och såg
Percy Jackson - kampen om åskviggen

Filmen var bra, men den hade kunnat vara så himla mycket bättre
om den inte var lite små barnslig^^, men men den var defenetivt värt pengarna :).


Idag så ska i alla fall Sofi komma över en stund tror jag haha :p,
Hon fyllde ju 18år igår :D, yeeaay!
Men ah vi ska catcha upp lite och så haha^^, men nu så ska jag fixa
iordning lite, men se you <3
lovelove


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0