Schema!!!!

Hej på er!
Skön dag i skolan, sömnad hela dagen typ eller ah haha
jag var tvungen att åka hem ifrån skolan och hämta fjädrarna
till min korsette så att jag kunde fortsätta att sy haha, så det var ju
bara att göra det haha ;P, tur att jag bor hyffsat nära skolan (; haha.

För övrigt så sitter jag och kollar på en helt sinnessjuk film på 6an
- The condemned
Helt störd, ah går typ inte att förklara ni får helt enkelt se den själva om ni är
intresserade ;p, haha.

Men ah, nu så har jag bestämt mig för att ha ett städ schema!!!!!!!
måste ta det på allvar haha, om jag vill att det ska hända någonting ;p.

Men jag ska återgå till min Honey nu, men sov så gott och ha det nice <3
lovelove

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0