luftballongs krash!

Hej på er!
Idag så har jag soolat, har ni hört att om man har feber så är det bra
att ta ett varmt bad för att förkorta prosessen att få febern?!
(eller någonting i den stilen)
Det är exakt det som jag har gjort ;) fast ute i solen dårå, alltså det är helt
sjuukt hur varmt det var ute på min altan idag, typ 50+ grader, I PROMISE!

vissa vet att det är sant i alla fall haha!

Jag och Simon lagada i alla fall maten idag, flintastek med klyftpotatis muums
va gott det var :D.
Sen typ nyss så var vi på luftballongs jakt?! haha,
det var en luftballong i närheten av mig som höll på att störta och jag skojjar inte
det var as spännande, och läskigt haha. Och ballongen var full med människor
och den nuddade trädna så att dem blev helt börja och typ snuddade
villorna, fett läskigt!!

Big, NONO!
får se om det är med någonting i nyheterna! ;P

Men nu i alla fall så ska vi slå en film som heter Wolfman, som är bio aktuell
tror att den är riktigt bra faktiskt men det kvar står att se, men vi hörs senare!
lovelove

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0