måndag

heej på er!
Måndag idag och kom hem från skolan för ett litet tag sedan, dagen blev inte
så jobbig som jag trodde jag har börjar skriva på upsatsen och det flyter på
faktiskt :). Sen på religion lektionen så berättade jag bara om mina åsikter inom
Buddhismen så att ja det gick väll bra ;), ska bara svara på några frågor och skicka
dem till min lärare så blir det prima.

Jaa nu så är det en ny vecka framför oss och det är
2 veckor och 4 dagar kvar till sommarlovet ;D yeaay!
så j*vla awesome!
Imorgon så är det ju sömnad hela dagen, och jag har en del att ta igen eftersom
att jag som sagt varit sjuk i över en vecka -.- men så är det bara ibland!
Det är bara att köra på.

Funderar på om jag ska sätta mig i solen ett tag med min oboy :),
men ni får ha det bra så länge så hörs vi!
lovelvoe

vill utomlands!!!
(Turkiet 2008)

Kommentarer
Postat av: Josephine

alltså dinkel!! vi ska utomlands! ta tag i simon nu och tvinga honom!!!! <3333

2010-05-24 @ 18:07:13
URL: http://jribbing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0