min helg -.-

Tjeenare :)
Är i skolan nu har precis varit på ett möte om Studenten 2011!!!
yeaaaaaaaaah.
Vi pratade om collektionen som kommer ut för oss och om en årsbok och lite
annat gott ;) mysigt va?!

Lite ångest ändå för att om jag inte hade haft det här mötet så hade jag typ
gått upp nu haha, för att jag börjar 12:50,och nu är klockan 10:50 men ah om
1timma typ så ska jag möta upp Melanie & Ioanna och käka lunch innan
vi börjar^^.

Idag för övrigt så är det en ganska skön dag, har religion och svenska typ?!
Sen så slutar jag (: myspys!
men jag funderar lite på om jag ska dra hem (6), har lite ont i huvudet "/...

Men på valborg i alla fall;
I början så var Jag, Simon, Jossan, Max, Niklas, Rille och V.. (a), hemma hos Marie
och grillade mumss.. Det var jätte mysigt med lite öl och Marie sjungande
på hennes ute terass, så sommar haha^^
skulle vilja gifta mig med hennes röst haha, seriöst!!!
Sen så drog Niklas med oss på en lokalfest i sumpan (fjortisfest) och sen så lämnade
han oss för att dra ut på krogen?! haha,
men vi var väll kvar på festen i kanske 30minuter, sen så vart det hemgång!

Så nu kanske ni förstår varför jag inte har skrivit i helgen hahah!

Nej men nu så tänkt jag blogga runt lite och kanske dra hem "/
men se you, lovelvoe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0