tonight

God kväll på er!
Sitter i soffan och kollar på Grannfejden, med mami och papi ;p.
Skickade nyss in en förfrågan på en tävlig om gala biljetter till
Sex And The City 2
och annat mumsigt!
Inte för att jag tror att det kommer att bli så men man kan ju alltid
give it a shot! haha

Det här är nog seriöst en av dem tråkigaste dagarna ever! det kan ni skriva upp!
Träffade ju inte Simon idag som ni kanske har förstått, men ska möta honom
imorgon på dagen innan han åker iväg på kryssningen och ta en fika (:.

Låter konstigt att ta en fika med ens pojkvän haha, har inte gjort det förut
eller vad tycker ni?! hah
Men aja jag ska fortsätta att ha booring nu, men jag hoppas att ni har det bättre
än mig just nu haha ;) see you <3

Kommentarer
Postat av: karin

fin blogg !

2010-05-14 @ 13:30:29
URL: http://kaeris.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0