tonight

hej på er!
Jag prioriterade inte att gå in på datan idag när jag kom hem som
ni kanske förstår (: eftersom att jag har prov imorgon, men jag
tror att det kommer att gå bra faktiskt ;).

Idag efter lite pluggande så åkte Jag, Mami & Papi hem till min moster Nina
och firade hennes födelsedag :) myspys.
Hon gjorde egen pizza (hon är kock) såå j******vla god alltså!!!
Och jag gillar inte pizza i vanliga fall men den var awesome haha ;D

Sen så åkte jag hem lite tidigare så att fortsätta med mitt pluggande, men jag
kan ju alla instuderingsfrågor så att varför skulle jag faila?!
I hope not, hahha!

Nu så ligger jag i sängen i alla fall och kollar på scrubs :), awesome haha!
Ska blogga runt lite nu och sen så blir det bedtime.

Sov sött nu allihopa!
lovelove

bjuder på en sajk bild på Marie & Mig hahah^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0