vällingby

hej på er!
Ja jag vet, jag har varit lite seg på att skriva,
dels för att jag inte hann i fredags och sen för att jag har inte velat
skriva om i fredags och nu så orkar jag inte det heller haha
så tar det imorgon ;P
vi kan säga såhär min valborg var inte på topp! hahah

Men idag i alla fall så har jag varit i Vällingby med Malin och shoppat lite :)
fick med mig en skit snygg typ balconette bh eller hur det stavas haha
som är typ i jeans med en dragkedja fram ;) nice huh?!
tänkte att jag ska lägga in en j**vla massa bilder imorgon på lite allt möjligt
så att en bild på bh:n slänger jag ju också in såklart (:.

Men nu så tänkte jag gå och dricka mitt te, och mysa lite med Simon<3
see you, lovelove


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0