17:34

Hej på er!
Så himla skönt att vara hemma ifrån skolan faktiskt jag var så
trött när det närmade sig hemdags, + att jag typ höll på att svimma^^
Men jag fick i alla fall mönster delarna till korsetten så att det e ju väldigt nice,
så att nu är det bara att köpa tyg och sy på. Kanske ska sy en toile innan
men vi får se :).

Just nu så sitter jag i soffan och dricker kaffe och kollar på Lyxfällan det är
väldigt bra att kolla på tycker jag för att det är ju väldigt lärorikt!
Jag inväntar ju självklart på Top Model också!

Sen efter det så tror att jag Jag och min Syrra ska åka och sola :D
shiit det var länge sedan!!

men nu så ska jag bara blogga runt lite och ta det lugnt men ni får ha det bra nu,
see you lovelove<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0