borås + helgen´s

Hej på er!
Jag har ju inte skrivit på några dagar nu my bad!
Men det som jag har hunnit med sen sist vi hördes så har jag ju varit i Borås
men klassen och kollat på folkhögskolor som är i Mode&Design inriktningen. :)
En av skolorna verkade så himla jag och det var "NorsikDesign Skola" där det fanns
typ 3 olika inriktningar och den som fick mig att smälta var SkoDesigner!!!
Det är ju verkligen min dröm, och inriktningen är på ett år så det är ju verkligen helt
perfekt :D + att det ligger 40 minuter ifrån Göteborg!
Ah det var i alla fall j*vligt nice.

Sen så i Fredags så var jag bara hemma och tog det lugnt med Simon och kollade på
Idol, guud jag blev så nere av att Sassa åkte ut, men ah hon stod ju emot
Linda som är väldigt bra. Men tyckte inte att hon förtjänade att åka ut!

Sedan så i Lördags så var vi några vänner här hemma hos mig och krökade lite
det var faktiskt j*vligt roligt, vi umgicks, lyssnade på musik och så m.m ;)
Jag lägger upp lite bilder senare idag!

Men nu så ska jag blogga runt lite och online shoppa!
lovelove<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0