dagens

Hej på er!
Hur har eran dag varit hittills?
Min har i alla fall varit bra, har haft sömnad hela dagen och nu
om ett litet tag så är det dags för sömnad igen ;) nice!
+ att det är fredag idag som är helt awesome, ja idag så vet jag
inte riktigt vad som händer jag ska iaf vara med Simon tror jag haha,
kolla på idol?!
Faaan att alice har hoppat av idol jag förstår inte, hon var ju liksom alice :(..
Den som jag hejjade på!
Efterskolan idag så ska jag iaf åka med Simon & Papi och hämta min moppe
på polis stationen, för att den blev ju stulen förut och jag har inte hämtat den ännu ;P

Men men om ni undrar så slingade jag aldrig håret igår för att hon var tvungen att
avboka, så jag ska göra det nästa onsdag istället men det blir nice!

Men nu så måste jag kila, ska kolla lite saker innan jag börjar, men vi hörs senare
ha det bra <3 se you.
lovelove

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0