inspirerande dag

Hej på er!
Idag så har jag jobbat med Designen typ hela dagen, inspiration +
skisser, sen så fick jag en liten extra uppgift av mamma att rita en
tecknad Sjöhäst^^ haha, ah att rita tecknat är i alla fall min grej ;P
Typ det som jag är bäst på inom ritandet, inte för att skryta på något vis :P!

Sen så har jag ju självklart kollat på säsongsstarten av TopModel 14, åhh me likie!
Det kan man ju bara inte missa, och så är det Desperate imorgon, så det
kan ju inte bli bättre (:.

Men nu så ska jag "call it for the day" och sätta mig ner och ta det lite lugnt,
men jag hoppas att ni har haft en bra dag allesammans, och får en fortsatt
trevlig kväll! puss&kram på er!
lovelove

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0