kreativitet

Hej på er allisammans!
Idag så hade jag bara en lektion som vanligt på tisdagar men idag så var
det en människa som kom till våran lektion för att prata om ekonomi,
det var faktiskt väldigt intressant!
Det är ju inte bara att göra en väska och sälja den, för varför skulle någon vilja ha
just din väska tillexempel?! Det handlar om den stora historian och förpakningen innan
väskan är gjord också! Tillexempel:
Varför är en LV väska mycket mer status är en H&M väska?!
Jo det handlar om förpakningen och historien om väskan, väldigt intressant faktiskt
tycker i alla fall jag :).


Sen så var det ju lite komiskt också att den personen som höll i "föreläsningen"
eller vad man ska kalla det, var en honem, ah för er som inte fattar någonting
när jag skriver så, så var det en kille som hade opererat m.m om sig till en tjej^^
Väldigt bra gjort men man såg ju ändå ;P, hihi.

Annars idag så har jag jobbat på min Design sen jag kom hem typ, kreativt va ;)!
Jag har nästan gjort klart 2st modetekningar / skisser nu i alla fall, great!
Här får ni en liten kik!


Men nu så får ni ha det så bra sålänge så hörs vi innan Desperate börjar :D
lovelove

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0