lördag

Hej på er!
Igår så var det Min & Simons 3års dag <3 myspysigt, vi hade tänkt att vi skulle ut
och äta på Kinan i Spånga men det blev inte så för att Simon hade redan planerat
våran kväll men hans planer gick inte riktigt så att han ville att vi skulle fira den på
riktigt nästa helg, så att så blir det :)

Idag så skulle jag med Simon till hans pappa för att han skulle hjälpa honom med
en brygga och bygga och lite så, men jag fick ont i öronen i morse och en
aning feber, så att det kändes som en bra idé att stanna hemma idag "/..
Men men det är väll lika bra att jag kryar på mig på riktigt för en gångs skull!

Annars så blir det bara en ta det lugnt dag idag, men besök ifrån Farmor!

Juste i förrigår så beställde jag ett par skor ifrån H&M så j****vla snygga.

They are so me!
Se you later, nu blir det blogga runt och en smoke ;)
lovelove


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0