nattinatti

GodKväll på er allesammans :)
Jag la mig nyss i sängen och har fixat iordning för läggdags (:, det e ju skola
imorgon, men jag börjar ju i ju för sig inte förrän 12:50, så att det e ju nice, +
att det e ju Design hela dagen
;) trevligttrevligt!

Jag måste försöka att ta mig till skolan hela den här veckan nudårå,
e ju fortfarande sjuk egentligen -.- när ska det ta slut liksom
^^^
Det e ju så j***vla nice att imorgon så är det säsongsfinal för
TopModel, och på tisdag är det Desperate Houswifes, och på Onsdag
Grey´s anatomy, och på fredag så är det Idol igen haha
:D yeaay!
alla mysiga höst program, ah och sen så börjar Gossip Girl!!! ME LIKIE!

Men men nu så ska jag göra mig klar för att sova, sov så gott allisammans!
lovelove


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0