Små mirakel

Hej och Godmorgon på er!
Har ni sovit gott? :)
Det har i alla fall jag haha, nej men just nu så sitter jag och kollar på
"Små mirakel" mamma har smittat mig med hennes sjukhus program haha^^
men det e ju väldigt bra och lärorikt!
Annars så är jag nästan klar jag ska bara klä på mig :) och lite så.

Idag klockan 10:30 så ska jag till optikern och göra en synundersökning inför
körkortstillstånd :D så hiimla nice, så kan jag ta tag i den där sk*ten haha^^
Men jag e ju ganske tidig ändå eftersom att jag inte har fyllt 18ännu, men snart så :)!

Sen efter det så blir det tillbaka till skolan igen där jag har projektarbete ;) niice
den här dagen e så skön, sen så är det ju bara ett plus att jag har fått mina
awesome shoes som jag ska ha på mig <3 me likie!

Men nu så ska jag blogga runt lite och göra iordning det sista men ha en bra dag nu
allesammans! see you ( and wish me luck today )
lovelove

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0