sooooooova

Hej på er!
Oh, shit jag är helt död och ligger däckad i sängen -.-
Det har varit en lång dag idag, jag har varit i skolan fram till typ tjuga över
fyra, sen så åkte jag direkt till Lidingö, till min frisör och fixade håret
det blev inte riktigt som jag hade tänkt mig men jag tror att jag är nöjd
ändå, vii gjorde inte hela håret utan bara slingade underhåret, det var nog
lika bra annars så hade det blivit konstigt haha^^

Men jag måste känna igenom håret lite så får vi se vad jag tycker,
jag behövde ju inte betala så att det är ju redan ett plus haha^^

Men nu så ska jag soooova är så trött och har prov i drapering imorgon på
morgonen, men ni får sova gott allisammans så hörs vi imorgon nattinatti
lovelove<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0