today´s

Hej på er!
Just nu så sitter jag i datasalen i skolan, och har precis haft lunch ;)
Det blev biff wook :D yumy!
Snart börjar sömnaden igen, men klänningskursen men ah jag vet fortfarande inte vad jag
ska göra typ, eller jo kanske en lång klänning eftersom att den kommer att vara klar till
sommaren men ah vi får se. Jag måste ändå göra klart min övning först!
Men den blir klar idag :)! 
 
Sen efter skolan så kommer jag att träffa min Älskling <3 har inte träffat honom på
hela veckan :(.... Men nu j*vlar haha!

Shit, jag har fått höra en hemsk sak.....
ATT DET SKA SNÖA IMORGON!!! shiit, det jobbiga med det är att jag kom överäns om att jag
skulle sluta röka när första snön kom, men jag e inte redo ännu ju :(...
Men men vi får se^^
men nu så måste jag röra mig men ha en bra dag, see you!
lovelove<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0