vintern närmar sig!

Hej på er :)
Har ni haft en trevligt dag?
Det har jag haft i alla fall, min Farbror kom över med sina två barn
Ceasar & Cornelius
så himla söta alltså haha, Cornelius skullle man bara vilja äta upp egentligen haha.
Dem åkte för typ en timma sedan, så att ni är alla helt shluut! ;P,

Så att ni blir det bara att ta det lugnt och ligga och värma sig under en mysig fäll!
Ska kolla runt lite på vinterjackor nu också, ja tyvär så börjar det ju bli dags för
det också :(...  
Men i år så tänker / orkar jag inte med att frysa i alla fall, så att ni så blir det
en varm jacka & Uggs.
Men jag ska spana runt lite nu och kolla lite bloggar men ni får ha det bra nu så länge,

lovelove


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0