what a day

GodKväll på er!
Shit vilken lång dag säger jag bara!
Idag så har jag varit i skolan och haft bara en lektion i ju för sig, men efter skolan
så drog Jag & Ioanna och käkade på Subway, sen så gick jag till våran
tygbutik som vi har.
Efter det så gick jag en bit till bussen, och när jag kom hem så började jag att
sy på mitt "korsette topp" eller ah vad man nu ska kolla det, den blir as bra
by the way! Mockaimitation/spets! nice huh?!
Ja men i alla fall, nu så har jag bara över/under kanterna kvar och en dragkedja
mittbak! (lägger in en bild imorgon, så får ni se hur den ser ut)
OCH under den här tiden som jag har sytt, pressat, nålat och en massa annat
så har jag kollat på Desperate Houswifes såklart haha, så att nu är jag
heeeelt slut! Jag kommer att sova som en stock inatt haha,
men jag e så trött att jag orkar typ inte skriva så mycket mera,
men imorgon i alla fall
så böjar jag klockan 09:30 på slussen och då så är det Stadsvandring!
"jätte kul verkligen", men men det är bara att göra!

Men ni får sova gott allesammans så hörs vi imorgon :) see you!
lovelove<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0