18:55

Hej på er, glada att höra ifrån mig (a)?! haha
Nej men nu så är jag tillbaka på riktigt, jag har ju som ni ser inte fått till bloggen
riktigt ännu ;P, om jag ska vara ärlig så vet jag inte riktigt hur jag ska göra eller
hur man för ^^, men men det kommer så småning om!

Det är ingen idé att jag skriver vad ni har missat för någonting, för det e en del ;p,
jag syfftar istället på vad som komma skall, det tycker jag låter bättre.

Idag så har Jag och Simon suttit framför en varsin data hela dagen typ haha,
vi har kollat på olika utstyrslar till Halloween, Ja det e ju snart dags för det också!
I år så blir det ju Födelsedagsfest / Halloween, myysigt va :D,
Jag har redan börjat planera exakt hur jag ska se ut, och vad jag ska vara (a),
lite tidigt kanske?! jag vet inte men det kommer att bli nice.

Jag har ju varit sjuk i typ 1/2 veckor nu -.- så hiimla jobbigt, och det känns inte som om
det är påväg att bli bättre ännu.... utan tvärtom!!! INTE kul.

Men nu så ska jag knarka lite alvedon / hostmedicin, sen så ska Jag och min Älskling kolla
på den nya "Freddy Kruger" filmen, sen så blir det sova eftersom att det e skola imorgon ;)

Men ni får ha en bra kväll allesammans! Nattinatti! <333

Halloween 2009

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0