19:51

Hej på er!
Ännu en dag i skolan idag, och en Design redovisning som gick ganska bra faktiskt :)
Jag  trodde ju att redovisningen var nästa vecka, så det var ju väldigt bra att jag
var väl förberedd så att jag kunde fixa det sista idag så lektionen (:.

Skoldagen gick as fort kändes det som eftersom att jag hade lite press på mig ;P.

Sen så har det väll inte hänt sådär jätte mycket annat idag, just nu så håller jag på
att fixa lite inspiration till min nästa Design uppgift, vi ska göra en kollektion som ska
vara mer konstnärlig, så vi ska hitta design genom olika former och färger etc.

Sen så är det ju Idol me likeie ;), men nu måste jag kolla lite bloggar och fixa Designen lite
innan Idol men jag hoppas att ni alla har en väldigt bra kväll :)<3
lovelove

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0