dagen´s

Hej på er, och "god morgon" lite sent men ah ^^
Imorse så vaknade jag upp med feber så jag kände att det var ett bra
beslut att stanna hemma om man har feber redan på morgonen! inte skönt.
Då gick jag och la mig igen och vaknade igen vid 1 tiden, shit jag har inte sovit
så länge på jag vet inte hur lång tid. Men det var väll ett tecken på att jag behövde
sova ut lite!

Jag har ju inte gjort sådär jätte mycket idag ännu, förutom att mysa med
Mammut, som är våran nya hund :D<3
"Jag lägger in en bild på henne lite senare under dagen!" så jäävla sööt<3
Om ett litet tag så kommer Denise och hälsar på :) roligt!
Så ska jag få ett par skövlar av henne :D!!!

Sen så kanske det blir att kolla in den nya shopping gallerian i bromma,
men nu så kom Denise så vi hörs senare! Byebye
lovelove<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0