2011

Tillbaka från pausen :P, jag hann verkligen inte blogga i fredags det var så mycket att göra hit och dit hela dagen. För det första så försov jag mig och vaknade vid halv ett tiden haha och då åkte jag och papi till Kista en sväng för att köpa lite smågrejer sen när vi är påväg hem så ringer Simon och säger att min hund Mammut har sprungit bort :O så att då var det raka vägen hem för att leta efter henne, men vi hittade henne inte så det var lite panik,.. Men då ringde papi polisen och då hade dem fått in att det var någon som hade hittat en bortsprungen hund i vårat område så att det var väldigt skönt och det var självklart hon <3 jobbig dag för en hund att springa bort liksom på nyårafton^^. Menmen sen så åkte jag och papi för att handla maten som skulle ätas under kvällen men när vi kommer in på Lidl så var det en massa poliser där och dem hade spärrat av alla kassorna förutom hem och hela butiken var helt tom förrutom 5 pers som stod vid polisen, så att jag gick för att hämta det som jag skulle ha men då säger dem till mig att jag får inte handla för att dem ska stänga igen butiken pga. rån :O.... Så att jag fick springa och ta mina grejer som jag skulle ha :p haha, och när papi skulle betala så sa dem "kan du betala med kort, vi har ingen växel kvar" haha stackarna, gud va läskigt egentligen! Allting löste sig där med men när jag kom hem så var klockan typ 16:00 och alla skulle komma om 2/3 timmar och jag var helt ofixad och jag skulle förbereda maten så det var lite panik som ni kanske förstår men jag hann med allt (snacka om superwoman).

Jag hade i alla fall ett jätte trevligt nyårsfirande tillsammans med Simon, Jossan, Max, Rille, Marie, Jossan, Johan & (Niklas) med god middag, champagne, dansande och kortspel haha jag hoppas att alla andra hade lika kul som jag ^^, och det var väldigt skönt att allting gick bra och att ingenting gick sönder eller någonting sånt!

Och snacka om att jag var glad när jag vaknade upp den 1 januari år 2011 och var inte bakis haha :D men jag hade sock ingen ork att logga in på datan i över huvudtaget ;P, och ah idag så har jag rökt en halv cigg, eftersom att jag hade som nyårslöfte att sluta röka så att Jag & Simon gör vårat bästa, önska oss lycka till haha!

Jag hoppas att ni alla hade ett awesome nyår och har en god fortsättning! puss på er.

Kommentarer
Postat av: Josephine

Ja jag hade också skitkul :D tack för det gumman!

Va faktiskt inte heller bakis, konstigt nog! Men jävligt skönt :D hahaha! PUSS

2011-01-02 @ 18:41:32
URL: http://jribbing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0