dags för förändringar.

Hej på er :), ja idag så åkte jag en sväng till Vällingby för att hämta ut lite pengar som jag hade på en check, sen gick jag och köpte zonnic som btw. fungerar as bra ;) ligger på min andra påse nu och det kändes verkligen som ett bra köp :)

Sen så gick jag runt lite för att försöka hitta någonting till min mami som fyller år på onsdag men jag hittade inte det som jag letade efter så att jag får göra ett nytt försök imorgon! Efter Vällingby så åkte jag och hämtade ut mitt paket ifrån Spånga folkan, som innehöll min bikini och min klänning från H&M, och bikinin är så snygg :D me just love it.

Jag måste däremot skicka tillbaka klänningen så att jag får en storlek mindre, så att ni vet så är dem stora i storlekarna. Det var ju lite synd men det är ju fortfarande snö ute så det är lugnt haha. Jag har också fixat mitt nelly paket med "fd. nyårsklänningen" så det ska jag skicka tillbaka ikväll eller imorgon vi får se :) men det känns skönt att ha det avklarat! men nu så ska ja städa rummet WOW men ni får ha en trevlig kväll <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0