fimpa röken behåll glöden

Ååhh, det är inte lätt alltså det kan jag lova er.. Jag har rökt en cigg 0,2 nikotin sen jag vaknade idag imorse, och den tog jag eftermaten men nu så kryper det i kroppen på mig och mina "hjärn spöken" säger åt mig att ta en cigg! Och det vill jag verkligen göra men ändå inte, och jag kan inte tänka att "jag vill inte sluta just nu!" för att det kommer jag aldrig att vilja haha, jag kan tänka ibland "varför ska jag sluta"?! men egentligen så är det en väldigt dålig fråga eftersom att det är så farligt, det är ju till och med farligt att vara i närheten av någon som röker  :S,.. det är sjukt alltså, att hjärnan försöker hitta på en bortförklaring typ för att få en cigg^^.


Men jag ska vara stark och klara det här nu! Imorgon så ska jag åka till apoteket och köpa zonnic, det är som en snus med nikotin i som finns med olika smaker jag måste ha det först så att jag blir av med vanan från att röka. Och anledningen till att jag har valt den formen av nikotin intag är för att tuggummi är inge bra för magen + att dem är äkliga, och sug tabletterna gör att man får sår, och sprejen e så himla stark ;P sen så tror jag inte så jätte starkt på plåster! Men jag kommer ju att skriva här om jag tycker att dem hjälper eller inte m.m. så kanske ni får något tips om vad ni ska prova om ni vill sluta röka / snusa :).

Det trodde ni inte va ;) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0