gårdagens

Jag vet att jag har varit lite seg, men hallå jag håller på att sluta röka haha! Och det relaterar i lite svårigheter. Men men igår så fyllde min mamma år :) så hon fick lite presenter (thailand resa till nästa vinter :D) så att hon ska få gå på tempel of tigers det är verkligen någonting som hon har drömt om så att det ska bli awesome såklart! Sen lite senare på kvällen så åkte vi till en kina restaurang och åt väldigt god mat mums.. me love kina food. nej men det var en lyckad kväll för alla!

Idag så kom min syrra hem från hennes exotiska resa som hon har varit på i typ 3veckor (så jävla avundsjuk) hon var i Malaisia / Thailand, så sjukt underbart. Vi ska hem till henne och hennes sambo i helgen och äta gott och jag ska få presenter hoppas jag haha :D kommer att vara jobbigt dock att se så vit ut bredvid henne haha. Men nu så ska jag facebooka lite  men ni får ha en fortsatt trevlig kväll! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0