sanering på g

Hej på er!
Det har varit en väldigt skön dag idag faktiskt tycker jag :)
Igår så höll jag på att lägga ut lite olika grejer på blocket, och jag
har redan fått napp så nu ska det komma en tjej och kolla på mitt
xbox, så det är nice! Dem pengarna hamnar ju till resa i sommar så
alla pengar är bra pengar ;) Sen så får vi se hur det går med "häst utrustningen"
som jag la ut också! Hela dagen har också gått åt till att sanera haha, nej
men vi har städat hela huset och mitt rum och ALLT verkligen. Jätteskönt verkligen.

Idag så har jag varit uppe sen ca: 07:40 för att vända tillbaka dygnet, jag började
ju egentligen min praktik idag men det bara gick inte för att jag gick och la mig
när jag egentligen skulle ha behövt gå upp typ hah, så inatt så har jag sovit typ
3 timmar, så jag kommer nog att sova gott i natt.

Menmen just nu i alla fall så sitter Jag och Simon i en varsin fottöjl
och väntar in våran pizza som vi beställt, åh mums så gott! Egentligen så har jag
aldrig gillat pizza, men ibland så är det bara så mumss. Sen så blir ju inte saken
bättre ut av att jag har abstinensbesvär, egentligen så är dem inte så himla farliga
det jobbiga egentligen är att jag känner mig sugen på någonting hela tiden men kan
inte sätta fingret på det (en cigg) och jag försöker att inte småäta för mycket för att
det har ju sina nackdelar ;P Jag försöker äta nyttiga grejer när jag äter (förutom nu?!)

Men nu så ska jag vara lite social med Simon men hoppas att ni haft en trevlig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0