Design (check)

Vart lite stressat imorse så hann inte checka in innan jag åkte till skolan ;P.
Jag började i alla fall vid 12:50 idag men jag gick upp 07:30 hahah, jag skulle redovisa mitt Design arbete idag och det hade minst sagt gått segt fram tills imorse, då blev det full språng framåt ;) men det blev ganska bra tillsut i alla fall sp det känns bra :).
Efter Design redovisningen så hjälpte jag Ioanna med student skiva/flak och lite så som ska vara inbetalat och lite annat, tycker lite synd om henne som har fått gå med allt det här själv, samtidigt som jag är sjuuukt tacksam. Hon är verkligen en Ängel.

Jag kom väll hem runt halv sex tiden haha, och sen dess så har jag tagit det lite lugnt :) så himla skönt att bara få slappna av lite!

Alltså jag kan inte fatta att jag tar studenten snart :O helt sinnes alltså, men fyfan va nice ;). Det är inte heller många kurser kvar i skolan, måste bara se till att sy klart min studentklänning :D men det är inte mycket kvar nu!! Men nu så ska jag fixa lite med mitt sy-projekt här hemma, men ha det bra så hörs vi senare ;)
Lovelove


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0