för jag ska ta studenten, lalalalalalala

Nästan klar med min STUDENT klänning :D, blir klar med den imorgon, plus lite annat så det är så himla skönt!
Sen så har jag typ ett Natur förhör/prov på tisdag sen är det ju typ Utspring!!
Okej inte riktigt, men nästan ;P, det e helt sinnes alltså jag hinner liksom inte riktigt med ^^

Imorgon så är det bara att sy i alla fall, sen så ska jag väll börja plugga lite så att jag får MVG i natur *I wish*
sen på Lördag ska jag vara med Denise, ska försöka att dra med mig henne till Stan för att fixa det sista till min Studentskiva!!

Men nu så ska jag söka lite jobb och spela UNO med mamma haha ;) hare gött!
Lovelove

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0