händelsefull dag


JA, idag så var jag ju på Eva & Adam kliniken :D
Det gick jätte bra! Gjorde något ont bara men det var inte mycket alls!
Juste haha kanske ska säga vad jag gjorde^^ Jag gjorde stylage i läpparna!

Dock så blev det väldigt svullet så jag ville typ inte gå ut haha, men efter 2 timmar så hade det värsta lagt sig så att det var skönt :). Är fortfarande svullen och ser lite halvt ut som en Anka men det är så det är tydligen!
men det blir roligt att se hur det kommer att se ut imorgon :)!
(Bild kommer, har ingen för tillfället)

Sedan tidigare idag så var vi på "äventyr" med klassen och äventyret var att vi gick på ett museeum som hade en utställning med Lars Walin det var helt sinnes, så himla fina grejer! Man fick verkligen inpriration!!!!
För er som inte vet så är Lars Walin en ut av Sveriges största och framgångsrikaste Designers och han har gjort så sjuukt fina grejer! det är verkligen värt att åka och kolla på!


Det är fri ingång om man är under 18år, och det ligger vid Waldermansudde i Stockholm!
åk dit.

Nej men nu så ska jag kolla på BB haha, hade bra<3
Lovelove

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0