school today!

Skön dag idag!
Dagen böjade med att jag blev serverad med kaffe på morgonen av min älskling som hade varit uppe hela natten haha ?!
Sen så hade jag "läxförhör" i naturkunskap som egentligen var som ett prov haha, det gick faktiskt jätte bra hoppas på ett MVG ;) Det blev en ganska stor deal för mig för att om jag går MVG på provet så får jag det i slutbetyg... Så får se imorgon på betygssamtalet :D :O hoppas verkligen på att det går bra!!


Sen senare på dagen så hade vi en typ föreläsning om Handelsfacket, det var faktiskt väldigt intressant där vi fick reda på våra rättigheter inom jobb och lön! Så det var faktiskt väldigt bra, ett tips är att kolla vilket fack det är som din utbildning / karriär har och gå med i det facket.
Gör som jag!, gå med i ditt Fack och håll koll på dina rättigheter inom allt!

(Detta är Handels fack förenings logga)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0